"Извършване на охранителни услуги с денонощна невъоръжена физическа охрана на обекти на ТД на НАП Пловдив в градовете Стара Загора и Кърджали" в две обособени позиции.
20 декември 2023 г.Договори и обявления за възлаганеАгенция по обществените поръчки (ЦАИС ЕОП)
Поръчка
Предмет
"Извършване на охранителни услуги с денонощна невъоръжена физическа охрана на обекти на ТД на НАП Пловдив в градовете Стара Загора и Кърджали" в две обособени позиции.
Предмет на договора
"Извършване на охранителни услуги с денонощна невъоръжена физическа охрана на обекти на ТД на НАП Пловдив в градовете Стара Загора и Кърджали" в две обособени позиции., Обособена позиция 2: Извършване
Партида
2
CPV ?
79713000
CPV — описание
Охранителни услуги
Вид на договора
Услуги
Вид
Договор по ЗОП
§
Попитайте асистента за този запис
БезплатноИли изберете въпрос
Възложител
Наименование
ТЕРИТОРИАЛНА ДИРЕКЦИЯ НА НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ - ПЛОВДИВ
ЕИК, както е публикуван
1310631880039
Разпознати ЕИК
1310631880039
Вид на възложителя
Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Социални и други специфични услуги – обществени поръчки
Номер на обявлението
464641
Уникален № на поръчката ?
00530-2023-0070
Дата на публикуване
26.12.2023 10:00:00
Идентификатор на процедурата
322478
Ден в отворените данни
26.12.2023
Други данни
Анекси
3
В регистъра от
25.07.2026
Последно в регистъра
25.07.2026
История на промените 3
29 януари 2026 г.анексАнекс 125559 · 96682,23 · Чл. 1. Текстът на чл. 7, ал. 2 от договора се изменя по следния начин: „(2) За предоставянето на услугите ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, договорената цена на 24 (двадесет и четири) месечни вноски, всяка от които е в размер на 4 288,52 евро без ДДС (8 387,62 лева без ДДС), съответно 5 146,22 евро с включен ДДС (10 065,14 лева с включен ДДС),1 съгласно Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.” Чл. 2. Текстът на чл. 7, ал. 3 от договора се изменя по следния начин: „(3) Месечната вноска (МВ) без вкл. ДДС се формира по следния начин: МВ = 5,8х(МРЗ+МОДхОСР%)+ДР, където МРЗ /минималната работна заплата за страната в лева/- нормативно установена; МОД /минимален осигурителен доход за страната в лева/- нормативно установен; ОСР /осигуровки за сметка на работодателя в %/- нормативно установени; ДР /други разходи в лева/ всички останали необходимо-присъщи разходи за реализиране на поръчката – за транспорт, работно облекло, оборудване, обучение на персонала, управление, материали, консумативи, печалба, допълнителни разходи и др. в размер на 0.01 евро2 (един евроцент) без ДДС – оферирани от изпълнителя. Месечната вноска (МВ) без вкл. ДДС се състои от: Стойността на разходите за труд и осигуровките върху тях за сметка на работодателя, равняваща се на 5.8 минимални работни заплати (МРЗ) за страната и дължимите върху минималния осигурителен доход (МОД) осигуровки за сметка на работодателя (ОСР) към момента на извършване на услугата и оферираните от изпълнителя допълнителни разходи." Чл. 3. Текстът на чл. 7, ал. 5 от Договора се изменя по следният начин: „(5) Лимитната стойност на договора e до 96 682,23 евро без ДДС (189 094,00 лева без ДДС).3 Същата включва и възможно нормативно изменение на МРЗ, МОД или ОСР до определени граници в рамките на прогнозната стойност на поръчката. При нормативна промяна на МРЗ, МОД или ОСР, водеща до надвишаване на лимитната стойност на договора, същият се прекратява или може да бъде изменен на основание чл. 116, ал. 1, т. 3 и при условията на чл. 116, ал. 2 от ЗОП.“ Чл. 4. Допълнителното споразумение влиза в сила, считано от датата на влизане в сила на ПМС № 243 на Министерски съвет от 13.11.2025 г. – 01.01.2026 г. Чл. 5. Останалите клаузи в Договор № 53/20.12.2023 г. остават непроменени.
7 март 2025 г.анексАнекс 125559 · 189094,01 · Месечната вноска по чл. 7, ал. 2 от договора се променя на 7447,21 лв. (словом: седем хиляди четиристотин четиридесет и седем лева и двадесет и една стотинки) без ДДС, съответно 8936,65 лв. (словом: осем хиляди деветстотин тридесет и шест лева и шестдесет и пет стотинки) с включен ДДС. Текстът на чл. 7, ал. 3 от договора се изменя по следния начин: Месечната вноска (МВ) без вкл. ДДС се формира по следния начин: МВ = 5,8х(МРЗ+МОДхОСР%)+ДР, където МРЗ /минималната работна заплата за страната в лева/- нормативно установена; МОД /минимален осигурителен доход за страната в лева/- нормативно установен; ОСР /осигуровки за сметка на работодателя в %/- нормативно установени; ДР /други разходи в лева/ всички останали необходимо-присъщи разходи за реализиране на поръчката – за транспорт, работно облекло, оборудване, обучение на персонала, управление, материали, консумативи, печалба, допълнителни разходи и др. в размер на 0,01 (словом: нула цяло и една стотинка) лева без ДДС – оферирани от изпълнителя. Месечната вноска (МВ) без вкл. ДДС се състои от: Стойността на разходите за труд и осигуровките върху тях за сметка на работодателя, равняваща се на 5.8 минимални работни заплати (МРЗ) за страната и дължимите върху минималния осигурителен доход (МОД) осигуровки за сметка на работодателя (ОСР) към момента на извършване на услугата и оферираните от изпълнителя допълнителни разходи. Размерът на МРЗ е нормативно установен и съгласно ПМС № 359 от 23.10.2024 г. (обн. - ДВ бр. 90 от 25.10.2024 г.) е променен с нормативен акт за страната, считано от 01.01.2025 г. от 933,00 лв. на 1077,00 лв. Предвид факта, че в чл. 7, ал. 1 и чл. 8 от Закон за събирането на приходи и извършването на разходи през 2025 г. до приемането на Закона за държавния бюджет на Република България за 2025г., Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване за 2025 г. и Закона за бюджета на Националната здравноосигурителна каса за 2025 г. (обн. ДВ бр. 6/21.01.2025 г.) е предвидено, че до приемане на съответните бюджети за 2025 година се прилагат действащите към 31.12.2024 г. минимални/максимални размери на определени показатели, свързани с осигурителни вноски, минималния осигурителен доход (МОД) в размер на 933,00 лв. съгласно Приложение № 1 към чл. 9 от Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване за 2024 година остава непроменен, а минималната работна заплата (МРЗ) съгласно ПМС № 359/23.10.2024 г. е определена в размер на 1077,00 лева. На основание чл. 1, ал. 2 от Наредбата за елементите на възнаграждението и за доходите върху които се правят осигурителни вноски (обн. ДВ бр. 6/21.01.2000 г.) и чл. 6, ал. 2 от Кодекса за социално осигуряване, за нуждите на определяне на възнаграждението по настоящия Договор се приема, че осигурителните вноски за сметка на работодателя се дължат върху минималната работна заплата (МРЗ), тъй като същата надвишава минималния осигурителен доход (МОД). Нормативно установения размер на осигуровките за сметка на работодателя (ОСР) остава в размер на 19,22 %. Допълнителното споразумение влиза в сила, считано от датата на влизане в сила на ПМС № 359/23.10.2024 г. - 01.01.2025 г. Останалите клаузи в договор № 53/20.12.2023 г. остават непромени.
19 юни 2024 г.анексАнекс 125559 · 189094,01 · Месечната вноска по чл. 7, ал. 2 от договора се променя на 6 451,47 лв. (словом: шест хиляди четиристотин петдесет и един лева и четиридесет и седем стотинки) без ДДС, съответно 7 741,76 лв. (словом: седем хиляди седемстотин четиридесет и един лева и седемдесет и шест стотинки) с включен ДДС. Текстът на чл. 7, ал. 3 от договора се изменя по следния начин: Месечната вноска (МВ) без вкл. ДДС се формира по следния начин: МВ = 5,8х(МРЗ+МОДхОСР%)+ДР, където МРЗ /минималната работна заплата за страната в лева/- нормативно установена; МОД /минимален осигурителен доход за страната в лева/- нормативно установен; ОСР /осигуровки за сметка на работодателя в %/- нормативно установени; ДР /други разходи в лева/ всички останали необходимо-присъщи разходи за реализиране на поръчката – за транспорт, работно облекло, оборудване, обучение на персонала, управление, материали, консумативи, печалба, допълнителни разходи и др. в размер на 0.01 (словом: нула цяло и една стотинка) лева без ДДС – оферирани от изпълнителя. Месечната вноска (МВ) без вкл. ДДС се състои от: Стойността на разходите за труд и осигуровките върху тях за сметка на работодателя, равняваща се на 5.8 минимални работни заплати (МРЗ) за страната и дължимите върху минималния осигурителен доход (МОД) осигуровки за сметка на работодателя (ОСР) към момента на извършване на услугата и оферираните от изпълнителя допълнителни разходи. Размерът на МРЗ е нормативно установен и съгласно ПМС № 193 от 12.10.2023 г. (обн. - ДВ бр. 87 от 17.10.2023 г.) е променен с нормативен акт за страната, считано от 01.01.2024 г. от 780,00 лв. на 933,00 лв. МРЗ съвпада с МОД и съответно е увеличен на същата сума от 933,00 лв. Размерът на ОСР /размер на осигуровки за сметка на работодателя/ е нормативно установен на 19,22 %. Допълнителното споразумение влиза в сила, считано от датата на влизане в сила на Договор № 53/20.12.2023г., съгласно чл. 5, ал. 1 от същия - 25.06.2024г., или от деня, следващ датата на приключването на предходния договор със същия предмет, в случай на предсрочното му прекратяване. Останалите клаузи в Договор № 53/20.12.2023г. остават непроменени.