„Физическа охрана, охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ на сгради на ТД на НАП Варна и офисите ѝ Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен” в седем обособени позиции
20 декември 2024 г.Договори и обявления за възлаганеАгенция по обществените поръчки (ЦАИС ЕОП)
Поръчка
Предмет
„Физическа охрана, охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ на сгради на ТД на НАП Варна и офисите ѝ Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен” в седем обособени позиции
Предмет на договора
Обособена позиция №7 „Физическа невъоръжена охрана, охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ на административните сгради на офис Шумен при ТД на НАП Варна”
Обявление за възложена поръчка – Общата директива, облекчен режим
Номер на обявлението
630667
Уникален № на поръчката ?
00530-2024-0047
Дата на публикуване
10.01.2025 09:47:12
Идентификатор на процедурата
402455
Ден в отворените данни
10.01.2025
Други данни
Анекси
2
В регистъра от
25.07.2026
Последно в регистъра
25.07.2026
История на промените 2
16 февруари 2026 г.анексАнекс 178230 · 53174,36 · На основание чл. 116, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП), във връзка с чл. 46, чл. 6, ал. 3 от договора, Договор № 306/20.12.2024 г., изменен с Допълнително споразумение № 74/06.03.2025 г. се изменя с Допълнително споразумение № 16/20.01.2026 г. съгласно договорния регистър на ЦУ на НАП, както следва: 1. Текстът на чл. 6, ал. 1 от Договора се изменя по следният начин: „(1). За предоставянето на Услугите, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща стойността за физическа невъоръжена охрана и охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ за 1 (един) месец в размер на 2 683,47 евро (две хиляди шестстотин осемдесет и три евро и четиридесет и седем евроцента) без ДДС, съответно 3 220,16 евро (три хиляди двеста и двадесет евро и шестнадесет евроцента) с включен ДДС, в т.ч.: Месечна абонаментна вноска (МАВ) за физическа невъоръжена охрана за 1 (един) месец, в т.ч. за административни сгради, находящи се в гр. Шумен, пл. „Освобождение“ № 2 и ул. „Адам Мицкевич“ № 1 е в размер на 2 576,10 евро (две хиляди петстотин седемдесет и шест евро и десет евроцента) без ДДС. Месечна вноска (МВ) за охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ за 1 (един) месец, в т.ч. за административни сгради, находящи се в гр. Шумен, пл. „Освобождение“ № 2, ул. „Адам Мицкевич“ № 1 и ул. „Цар Иван Александър“ №108 в размер на 107,37 евро (сто и седем евро и тридесет и седем евроцента) без ДДС. Месечната абонаментна вноска (МАВ) без ДДС се формира по следния начин: МАВ = 3 х (МРЗ + МОД х ОСР %) + ДР, където: МРЗ /минимална работна заплата за страната в лева/ – нормативно установена; МОД /минимален осигурителен доход за страната в лева/ – нормативно установен; ОСР /осигуровки за сметка на работодателя в %/ – нормативно установени; ДР /други разходи в лева, т. е. всички останали необходимо-присъщи разходи за реализиране на поръчката/ = 357,90 евро (триста петдесет и седем евро и деветдесет евроцента) без ДДС – оферирани от изпълнителя. Стойността на разходите за труд и осигуровките върху тях за сметка на работодателя, равняваща се на 3 (три) минимални работни заплати (МРЗ) за страната и дължимите върху тях осигуровки за сметка на работодателя (ОСР) към момента на извършване на услугата. Размерът на МРЗ е нормативно установен и съгласно Постановление № 243 на МС от 13.11.2025 г. (обн. ДВ бр. 98/18.11.2025 г.) за определяне на нов размер на МРЗ за страната, считано от 01.01.2026 г. е 620,20 евро (1 213,00 лева). Предвид факта, че в чл. 7 и чл. 8 от Закон за събирането на приходи и извършването на разходи през 2026 г. до приемането на Закона за държавния бюджет на Република България за 2026 г., Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване за 2026 г. и Закона за бюджета на Националната здравноосигурителна каса за 2026 г. (обн. ДВ бр. 113/23.12.2025 г.) е предвидено, че до приемане на съответните бюджети за 2026 година се прилагат действащите към 31.12.2025 г. минимални/максимални размери на определени показатели, свързани с осигурителни вноски, минималния осигурителен доход (МОД) в размер на 1 077,00 лева съгласно Приложение № 1А към чл. 9, т. 2 от Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване за 2025 година остава непроменен, а минималната работна заплата (МРЗ) съгласно ПМС № 243/13.11.2025 г. е определена в размер на 620,20 евро (1 213,00 лева). На основание чл. 1, ал. 2 от Наредбата за елементите на възнаграждението и за доходите върху които се правят осигурителни вноски (обн. ДВ бр. 6/21.01.2000 г.) и чл. 6, ал. 2 от Кодекса за социално осигуряване, за нуждите на определяне на възнаграждението по настоящия Договор се приема, че осигурителните вноски за сметка на работодателя се дължат върху минималната работна заплата (МРЗ), тъй като същата надвишава минималния осигурителен доход (МОД). Нормативно установения размер на осигуровките за сметка на работодателя (ОСР) остава в размер на 19,22 %“. 2. Текстът на чл. 7, ал. 1 от Договора се изменя по следният начин: „(1). Максимално допустимата стойност на договора е в размер н
13 март 2025 г.анексАнекс 178230 · 104000,01 · На основание чл. 116, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП), във връзка с чл. 46, чл. 6, ал. 3 от договора, Договорът № 306/20.12.2024 г. е изменен с Допълнително споразумение № 74/06.03.2025 г. съгласно договорния регистър на ЦУ на НАП, както следва: 1. Текстът на чл. 6, ал. 1 от Договора се изменя по следният начин: За предоставянето на Услугите, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща стойността за физическа невъоръжена охрана и охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ за 1 (един) месец в размер на 4 762,00 лв. (четири хиляди седемстотин шестдесет и два лева) без ДДС, съответно 5 714,40 лв. (пет хиляди седемстотин и четиринадесет лева и четиридесет стотинки) с включен ДДС, в т.ч.: Месечна абонаментна вноска (МАВ) за физическа невъоръжена охрана за 1 (един) месец, в т.ч. за административни сгради, находящи се в гр. Шумен, пл. „Освобождение“ № 2 и ул. „Адам Мицкевич“ № 1 е в размер на 4 552,00 лв. (четири хиляди петстотин петдесет и два лева) без ДДС, съответно 5 462,40 лв. (пет хиляди четиристотин шестдесет и два лева и четиридесет стотинки) с включен ДДС. Месечна вноска (МВ) за охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ за 1 (един) месец, в т.ч. за административни сгради, находящи се в гр. Шумен, пл. „Освобождение“ № 2, ул. „Адам Мицкевич“ № 1 и ул. „Цар Иван Александър“ №108 е в размер на 210,00 лв. (двеста и десет лева) без ДДС, съответно 252,00 лв. (двеста петдесет и два лева) с включен ДДС – остава непроменена. Месечната абонаментна вноска (МАВ) без ДДС се формира по следния начин: МАВ = 3 х (МРЗ + МОД х ОСР %) + ДР, където: МРЗ /минимална работна заплата за страната в лева/ – нормативно установена; МОД /минимален осигурителен доход за страната в лева/ – нормативно установен; ОСР /осигуровки за сметка на работодателя в %/ – нормативно установени; ДР /други разходи в лева, т. е. всички останали необходимо-присъщи разходи за реализиране на поръчката/ = 700,00 лв. (седемстотин лева) без ДДС – оферирани от изпълнителя. Стойността на разходите за труд и осигуровките върху тях за сметка на работодателя, равняваща се на 3 (три) минимални работни заплати (МРЗ) за страната и дължимите върху тях осигуровки за сметка на работодателя (ОСР) към момента на извършване на услугата. Размерът на МРЗ е нормативно установен и съгласно Постановление № 359 на МС от 23.10.2024 г. (обн. ДВ бр. 90/25.10.2024 г.) за определяне на нов размер на МРЗ за страната, считано от 01.01.2025 г. е 1 077,00 лв. Предвид факта, че в чл. 7, ал. 1 и чл. 8 от Закон за събирането на приходи и извършването на разходи през 2025 г. до приемането на Закона за държавния бюджет на Република България за 2025 г., Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване за 2025 г. и Закона за бюджета на Националната здравноосигурителна каса за 2025 г. (обн. ДВ бр. 6/21.01.2025 г.) е предвидено, че до приемане на съответните бюджети за 2025 година се прилагат действащите към 31.12.2024 г. минимални/максимални размери на определени показатели, свързани с осигурителни вноски, минималния осигурителен доход (МОД) в размер на 933,00 лв. съгласно Приложение № 1 към чл. 9 от Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване за 2024 година остава непроменен, а минималната работна заплата (МРЗ) съгласно ПМС № 359/23.10.2024 г. е определена в размер на 1077,00 лева. На основание чл. 1, ал. 2 от Наредбата за елементите на възнаграждението и за доходите върху които се правят осигурителни вноски (обн. ДВ бр. 6/21.01.2000 г.) и чл. 6, ал. 2 от Кодекса за социално осигуряване, за нуждите на определяне на възнаграждението по настоящия Договор се приема, че осигурителните вноски за сметка на работодателя се дължат върху минималната работна заплата (МРЗ), тъй като ъщата надвишава минималния осигурителен доход (МОД). Нормативно установения размер на осигуровките за сметка на работодателя (ОСР) остава в размер на 19,22 %. 2. Допълнителното споразумение влиза в сила, считано от 01.01.2025 година. 3. Останалите клаузи в Договор № 306/20.12.2024 г. остават непроменени.