Закон · Преходни и заключителни разпоредби

§ 7

Закон за бюджета на Държавното обществено осигуряване за 2011 г.
Актът не е в сила от 1 януари 2012 г. Изтекъл срок на действие (бюджет за 2011 г.). Текстът по-долу е последната му редакция, докато е бил в сила.
Последна промяна
ДВ, бр. 98 от 2010 г.
В сила от
1 януари 2011 г.
В Кодекса за социално осигуряване (обн., ДВ, бр. 110 от 1999 г.; Решение № 5 на Конституционния съд от 2000 г. – бр. 55 от 2000 г.; изм., бр. 64 от 2000 г.; бр. 1, 35 и 41 от 2001 г., бр. 1, 10, 45, 74, 112, 119 и 120 от 2002 г., бр. 8, 42, 67, 95, 112 и 114 от 2003 г., бр. 12, 21, 38, 52, 53, 69, 70, 112 и 115 от 2004 г., бр. 38, 39, 76, 102, 103, 104 и 105 от 2005 г., бр. 17, 30, 34, 56, 57, 59 и 68 от 2006 г.; попр., бр. 76 от 2006 г.; изм., бр. 80, 82, 95, 102 и 105 от 2006 г., бр. 41, 52, 53, 64, 77, 97, 100, 109 и 113 от 2007 г., бр. 33, 43, 67, 69, 89, 102 и 109 от 2008 г., бр. 23, 25, 35, 41, 42, 93, 95, 99 и 103 от 2009 г. и бр. 16, 19, 43, 49, 58, 59 и 88 от 2010 г.) се правят следните изменения и допълнения:
  1. 1. В чл. 4а, ал. 3 т. 1 и 2 се изменят така: „1. 17,8 на сто за фонд „Пенсии“ за лицата, родени преди 1 януари 1960 г., а за работещите при условията на І или ІІ категория труд – 20,8 на сто;
  2. 2. 12,8 на сто за фонд „Пенсии“ за лицата, родени след 31 декември 1959 г., а за работещите при условията на І или ІІ категория труд – 15,8 на сто;“. 2. В чл. 6: а) в ал. 1: аа) в т. 1 думите „шестнадесет на сто“ се заменят със „17,8 на сто“, а думите „19 на сто“ се заменят с „20,8 на сто“; бб) в т. 2 думите „единадесет на сто“ се заменят с „12,8 на сто“, а думите „14 на сто“ се заменят с „15,8 на сто“; б) в ал. 2 т. 2 се изменя така: „2. минималният месечен размер на осигурителния доход през календарната година за самоосигуряващите се лица, определен съобразно облагаемия им доход за дейността като самоосигуряващо се лице;“ в) в ал. 3: аа) в текста преди т. 1, в изречение първо думите „по чл. 4, ал. 1, т. 7 и 8“ се заменят с „по чл. 4, ал. 1, т. 7, 8 и 9“, а в изречение второ думите „по чл. 4, ал. 1, т. 5, 7 и 8“ се заменят с „по чл. 4, ал. 1, т. 5, 7, 8 и 9“; бб) точка 8 се изменя така: „8. от 1 януари 2011 г. осигурителната вноска за фонд „Пенсии“ за лицата, родени преди 1 януари 1960 г., се разпределя, както следва: а) 7,9 на сто за сметка на осигуреното лице, а за самоосигуряващото се лице – 17,8 на сто; б) 9,9 на сто за сметка на осигурителя, а когато лицето работи при условията на І и ІІ категория труд – 12,9 на сто;“ вв) точка 9 се изменя така: „9. от 1 януари 2011 г. осигурителната вноска за фонд „Пенсии“ за лицата, родени след 31 декември 1959 г., се разпределя, както следва: а) 5,7 на сто за сметка на осигуреното лице, а за самоосигуряващото се лице – 12,8 на сто; б) 7,1 на сто за сметка на осигурителя, а когато лицето работи при условията на І и ІІ категория труд – 10,1 на сто.“ 3. В чл. 49, ал. 1, изречение първо думите „12 календарни месеца“ се заменят с „18 календарни месеца“. 4. В чл. 54б, ал. 1 думите „9 календарни месеца“ се заменят с „18 календарни месеца“. 5. В § 22о от преходните и заключителните разпоредби: а) в текста преди т. 1 думите „31 декември 2010 г.“ се заменят с „31 декември 2011 г.“; б) точки 2 и 3 се отменят.

История на промените

  1. 1 януари 2011 г.обн ДВ, бр. 98 от 2010 г. · материалът

Промени в законите · Atom · само този закон

Попитайте асистента за § 7 от акт, който вече не е в сила

Безплатно
Два въпроса на седмица, без регистрация.