Кодекс · Преходни и Заключителни разпоредби

§ 22о

Кодекс за социално осигуряване (КСО)

Сумите в този акт са преизчислени в евро по фиксирания курс.

За периода до 31 декември 2012 г.:

(Нов - ДВ, бр. 49 от 2010 г., в сила от 01.07.2010 г., изм. - ДВ, бр. 98 от 2010 г., в сила от 01.01.2011 г., изм. - ДВ, бр. 100 от 2011 г., в сила от 01.01.2012 г.) За периода до 31 декември 2012 г.:
  1. 1. осигурителят изплаща на осигуреното лице за първия, втория и третия работен ден от временната неработоспособност 70 на сто от среднодневното брутно възнаграждение за месеца, в който е настъпила временната неработоспособност, но не по-малко от 70 на сто от среднодневното уговорено възнаграждение;
  2. 2.(отм. - ДВ, бр. 98 от 2010 г., в сила от 01.01.2011 г.)
  3. 3.(отм. - ДВ, бр. 98 от 2010 г., в сила от 01.01.2011 г.)

История на промените

Регистърът не е записал промени в тази разпоредба.

Промени в законите · Atom · само този закон

Попитайте асистента за § 22о

Безплатно
Два въпроса на седмица, без регистрация.